03
dec.
10

o zi cum nu mi-as dori.

E azi. A inceput de pe la 05.30 , urat nu? Sa te trezesti asa dimineata si sa ajungi deja la ora 08.30 sa spui ca e o zi de cacat. Cam devreme in 3 ore sa tragi concluzia asta, insa asa simt. Probabil ca , concluzia asta vine si in urma starii mele pe care o am si anume una proasta , fara chef , fara vlaga , fara prea multe persective , fara initiativa , confuza dar cu f multe ganduri. Ganduri care nici eu nu stiu de unde vin , de ce vin , de ce nu pleaca, de ce imi creaza starea asta. Sau o fi vremea asta de cacat. Sau o fi din cauza mea ca las sa treaca prea usor pe langa mine lucruri care ar trebui sa le dau mai multa atentie. Sau o fi din cauza asteptarilor prea mari pe care le am si nu ma multumesc cu lucruri marunte. Si totusi cred ca e din cauza prostiei mele( dar despre asta intr-un alt articol ).Asta e inceputul unei zile de vineri , o vineri ploioasa , rece , posomorata , o vineri de la inceputul lui decembrie cand toata lumea ar trebui sa fie mai buna , mai calda , mai primitoare pt ca pana la urma vin sarbatorile , e luna cadourilor , luna in care tre sa se intample minuni , luna in care toti speram sa fim surprinsi intr-un mod cat mai placut , in care speram ca mosul sa vina , luna in care la 12 noaptea ne punem dorinte , luna in care speram ca visurile (si e scris corect asta pt geniile limbii romane care nu fac altceva decat sa corecteze) sa se implineasca.
Hai ma ca deja e 11 si incepe sa rasara soarele si pe strada noastra asa ca pana la urma e vineri e inceput de weekend asa ca sunt sanse ca ziua de azi sa se termine cu finalizare ( orala , normala , anala :))))))))) deci……be happy


5 Răspunsuri to “o zi cum nu mi-as dori.”


  1. 1 parabolanu
    decembrie 3, 2010 la 11:30 am

    la 11 erai satul de ziua de azi, dar vezi avantajul programului prelungit ….:) se poate schimba situatia pana seara, asa ca atunci ce mai zici?

  2. decembrie 3, 2010 la 11:58 am

    nu zic nimic …astept sa ma surprinda …finalizarea :))

  3. decembrie 3, 2010 la 5:31 pm

    O zi minunata daca reusesti sa fii mai bun…

  4. 4 Unguroaica
    aprilie 20, 2016 la 12:20 pm

    :)))))))) ma abtin in ceea ce priveste…finalizarile tale! :)))))))

  5. 5 Unguroaica
    aprilie 20, 2016 la 12:21 pm

    …si oricum…te imbratisez, suflet drag :))


Lasă un comentariu


decembrie 2010
L M M J V S D
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 5.211 hits

Categorii

Flickr Photos

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Alătură-te celorlalți 5 abonați.